صـداقت رمـز مانــدگــاریست

Honesty is the key to permanence

صـداقت رمـز مانــدگــاریست

Honesty is the key to permanence

شنوایی، اشتیاق ما است
نیروی محرک ما در HANSATON، اشتیاق ما به مردم، طراحی و نوآوری است. ما این اشتیاق را از طریق محصولات و خدمات پیشرفته HANSATON با شما به اشتراک می‌گذاریم

تمرکز بر کاربران سمعک

هدف کمپانی هنزاتون این است که همه افراد نیازمند سمعک را قادر سازد محصولی را پیدا کنند که بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند و به کمک آن در شرایط متنوع از زندگی روز مره خود با اعتماد به نفس بیشتری با اطرافیانشان در تعامل باشند.

نوآوری و ابتکار بر اساس سنت

با توانایی مشترک گذشته Sonova و HANSATON، ما بیش از 100 سال تجربه داریم. ما به میراث غنی‌ کیفیت، طراحی و مهندسی آلمانی‌‌مان و دقت و نوآوری سوئیسی‌مان تکیه می‌کنیم و همگام با پیشرفت تکنولوژی با ارائه محصولاتی با کیفیت نیاز های کاربران کم شنوای عزیز را برآورده کنیم.

طراحی با یک هدف

طراحی عالی، با زیبایی قابل توجه با عملکرد عالی همراه شده است. کمپانیHANSATON تلاش می‌کند سمعک های شکیلی طراحی کند تا کاربران بتوانند به آسانی از سمعک‌هایشان استفاده کنند و به آن ها افتخار کنند.

ما می‌خواهیم به بدنامی استفاده از سمعک‌ها، در سطح جهانی، پایان دهیم.

کمپانی  HANSATON هر روز تلاش می کند تا به افراد کم شنوا کمک کند و سمعک هایی را ارائه نماید که به آنها کمک کند تا هر روز به بهترین شکل ممکن صداها را بشنوند. برای HANSATON، شنوایی و احساسات به طور جدایی ناپذیری با هم مرتبط هستند. از دهه 1950، شرکت HANSATON همواره در میان موفق ترین برندها در این صنعت بوده است.

1957

تاسیس HANSATON

کمپانی هنزاتون در سال 1957 توسط Rudolf G. E. Fischer در هامبورگ آلمان تاسیس شد تا سمعک های آمریکایی را وارد جامعه آلمانی کند

1970

اولین سمعک های HANSATON

در سال 1970 هنزاتون اولین سمعک خود را تولید و مسیر خود را به عنوان سازنده سمعک آغاز کرد.

2000

تغییر مدیریت با رویکرد جدید

Andreas Fischer پس از تکمیل تحصیلات خود در رشته مهندسی، به عنوان مدیر اجرایی به کسب و کار خانوادگی خود پیوست. Johannes Fischer   نیز چند سال بعد این کسب و کار را دنبال نمود و مسئولیت گسترش شبکه فروش جهانی را برعهده گرفت.

2015

Sonova

HANSATON به منظور تقویت برند خود و حمایت از هدف رشد، شراکت استراتژیک با Sonova را آغاز کرد. تا سال 2019، شرکت HANSATON به طور کامل با Sonova متحد شد تا از نوآوری های پیشگام آن بهره ببرد.

در کمپانی هنزاتون، با تمام توان بر آنیم تا به روزترین تکنولوژی روز دنیا را در حوزه سمعک، به کاربران عرضه کنیم. آزادی و اعتماد به نفس بیشتر برای کاربران سمعک، هدف نهایی ما در تمام مسیر تولید و توزیع محصولات است و شرکت ندا سمعک آشنا به عنوان نماینده رسمی هنزاتون در ایران نیز دنباله رو این اهداف می باشد.

نداسمعک آشنا؛ نماینده انحصاری هنزاتون در ایران

شرکت ندا سمعک آشنا (سهامی خاص) در سال 1382 به ثبت رسیده و تا به امروز در زمینه واردات و توزیع سمعک و لوازم کمک شنوایی فعالیت داشته است. این شرکت در سال 1401 به عنوان نمایندگی رسمی محصولات هنزاتون در ایران برگزیده شد.

هدف و سیاست همیشگی شرکت ندا سمعک آشنا  ارائه جدید ترین سمعک ها با تکنولوژی پیشرفته همزمان با کمپانی مادر در کشور عزیزمان، ایران است. در این مجموعه قصد داریم با ارائه بهترین تکنولوژی جهان در ایران، نیاز بدیهی هموطنان خود را به خوب شنیدن، به بهترین نحو ممکن تأمین نماییم.